Here we go..

Here we go again..

Jag är tillbaka i bloggträsket för fjärde gången. Jag hade bestämt mig för att sluta för gott, men jag kunde inte riktigt slita mig.

Anledningen till att jag slutade var självklar. Varför skulle jag offentliggöra mig? Varför skulle jag klä av mig naken framför folk som inte ens visste vem jag var?  Folk som tog vara på det personliga jag visade för dem och använde det emot mig. Varför skulle jag utsätta mig för det ? Det var då raderade bloggen. Nu är jag tillbaks för att göra en "opersonlig" version.

Jag tänker presentera mig som Emma, precis som jag heter. Jag tänker nämna att jag tycker om träning, mat, humor, politik, ord, att prata, härliga människor osv. och att jag bor tillsammans med min sambo i en svensk stad, men sen får det räcka. Jag vet att man inte helt kan skydda sig från "idioter", som älskar att samla på sig information och sedan kasta den på en, genom att minska den personliga informationen, vilket jag inte kommer att bortse ifrån. Det kommer att komma idioter den här gången också. Men inte ska de få komma in. Den här gången tänker jag vara här, vara mig själv, och inte låta någon riva på  mitt innanmäte.

Så, vad kommer denna blogg att handla om? Jag kan säga som så att det inte kommer att vara en mainstreamdagboksblogg där jag berättar att  jag har varit ute med hunden tre gånger under dagen och att jag nu bara ska slappa i soffan (jag har dock ingen hund, så även det hade varit svårt, men i alla fall, ni förstår principen?). Och ni som förväntar er "Blondinbella-läsning" kan sluta redan nu, för det kommer ALDRIG att förekomma ord eller namn som stureplan, Bobby, soldusch, kändisfest... dock kan det eventuellt hända att det förekommer i en sarkastisk mening någon gång..

Mat, fika - ja allt ätbart kommer denna blogg att handla om. Jag kommer att dela med mig av recept, tips och även träning såklart ;)

Antingen så trycker ni på krysset
uppe i det högra hörnet, eller så stannar ni kvar, lägger in min bloggadress i favoritlistan, lutar er tillbaka och följer med på en välsmakande och omtumlande resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0